Wednesday, May 18, 2011

NURKASIH

Salam. Esok 19 MEI 2011 Nur Kasih akan menjengah pawagam.wah x sabarnya. aku memang giler dengan drama nurkasih. aku teringat cine mempermainkan aku maklumlah dia dah bc dulu sinopsis, aku x nak bc nanti spoiled ar maklumlah aku dah follow dari awal x nak ar kacau lah mind set and feeling nak tgk. dia ckp nur mengandung n adam dah xda nanti... mak oi... aku cakap aku x nak percaya tapi tiap kali drama main nerbes jg n termakan jg apa dia ckp. sampai ke sudah aku tunggu nur tu mengandung. x juga. last2 dia bgtau dia main2 jer..... hahahahahaha. cine2... nasib baik aku syg ko... :) lusa nanti pg KK. harap2 dpt tiket tgk movie nurkasih. Insya Allah...... nanti ngan kak su. takut habis plak yalah ari sabtu plak tu. nak tahu juga apa kesinambungan cerita ADAM, AIDIL dan Nur............

jgn lupa layan lagu Mila bertemu cinta, OST nurkasih..... ambil mood aku suke giler dgn lagu nie. jom ramai2 tgk Nurkasih the Movie.... harap pecah panggung. insya Allah... Salam.

No comments:

Post a Comment