Monday, May 30, 2011

FILEM NURKASIH

Salam, lama x buat entri. aku agak bz baru2 nie. baru balik KK alhamdulillah tercapai jg niat mau tgk filem nurkasih (FNK) dgn special one.... hahahahahaha adik aku kak su. cerite dia memang best giler dan aku rasa x rugi membeli tiket. nie satu2nya movie melayu yg aku tgk d pwagam yg aku betul2 puas hati. x sabar nak jejak kaki ke growball. dulu punya liat 1st time and last time aku pg growball aritu tgk khurafat ngan adik2ku + cine. kak ngah sponsor tiket tu yg layan jer.. padahal dulu d alamanda hampir setiap bulan sekali mesti pg tgk wayang. hahahahaha. berbalik ngan FNK cerite dia ngan muzik selari ar beb sapa2 peminat nurkasih mesti terbuai punyer. memang kena sedia tisu2 banyak2... sedih jg ceriter dia. tp aku just tersentuh je lah..xlah sampai thp nangis. tapi bila aku tgk adik aku, kak su dah menangis sebelah aku. terketawa jg aku d pawagam. aku plak yg bg tisu.ending dia memang lain dari yg lain x d jangka. sapa2 yg x follow drama jgn risau, dia bg tahu sinopsis d awal filem. sekarang masih ada time g nak tgk........ jd sapa yg blum tgk p lah tgk. salah satu sebab aku nak tgk filem ni jg sebab pengarah dia khabir bhatia... semua filem and drama dia best2.  (kekasihku seru, sepi, penunggu gunung raya.....) jgn lupa tgk. (>_^)

salam.
p/s: suka tgk anak Aidil Ilyas dan mariam. adam and nur jgn cerite ar best gler.....

2 comments: