Sunday, January 24, 2010

NEW HOPE

Assalamualaikum.... (>_^)

Apa nak cakap ek.... jap2.. fikir dulu, boleh bah kan?


Kelas aku dah start... Fuh compress, secompressnya pegi dua hari...
memang penat giler ar 2 hari tu..terutamanya hari khamis... dari pg sampai petang gua di unitar...
bukan sebagai penyambut tetamu... mak guard pun bukan... student je...hehehehehe
Maaflah agak lama juga gua menyepikan diri bukan menyembunyikan diri... bukan pa... tak tahu nak tulis pa sebenarnya tu...

Aku ngaku.. lah.. kadang2 tu rindu jg ngan arwah apu aken... sesekali rindu datang bertamu... susah jgk nak mengusir dia pergi... Sabarlah hati.. Hidup mesti di teruskan mati itu pasti...
Itu janji Allah...

time aku nak start sem... bnyak plak dugaan...one of it my printer lah... wooooo. macam nak aku bakar je... setiap sem kena servis...Astaghfirullah al azim... Sitti fazihah Abd Haman .. Istighfar c kit... nanti ko rugi jgk kena bli printer baru.. kuar duit lagi... tu belum brapa bnyk org saman ko.. sebab rumah dorg terbakar sekali.. yalah tinggal di perumahan.. maunya api x cepat merebak...

ok cukup pasal api... Awat cite psl api... fuh.. gua sebenarnya tgh nak bermuhasabah diri.. maklumlah.. dah berkarat otak gua.. start sem... susah jg nak buang karat nie.. apsal dulu x ambil langkah pencegahan... padan muka... well Insya Allah... semuanya akan berjalan dgn lancar..
Entri kali ni.. New hope.. besar meaning dia pada aku.. Betapa aku mengharapkan segala yg berlaku.. tidak melenturkan semangat ku dalam usaha aku menunaikan janji pada diri aku mahupun pd keluarga ku...

Aku percaya sinar baru mesti ada, Selagi kita percaya yg kita x bersendirian di muka bumi ini...poyo ayt..ayt x bleh blah..hihihihihi...
Kadang2 secara jujurnya.. ketika aku dalam bas nak menghadiri kuliah... Satu persatu wajah yang ku rindu ... pembakar semangatku pasti terlayar di minda..hah, nie aku berkobar2 nak pg kelas nie... hehehehehe..tp kdg2 ngantuk... still nak goda aku ...nie yg x leh tahan nie..
kenalah aku bercelak tiap kali pergi kelas.... TIDAK......

Aku dah bg tau cina kalau aku pakai make up... X kuar umah aku jwbnya.hahaha.....

aku rasa cukuplah dulu setakat nie... buat masa nie xda gmbr nak di uploadkan ..."baby girl"
gua blum kuar wad lagi... Esok Insya Allah.. gua ambil dia kat hp service... x sbrnya....
ok... da....

Assalamualaikum.

2 comments:

  1. Sejujurnya sgt mnyentuh prsaan. Tp apa daya kita utk halang takdir Allah...bertuah apu aken fazi.. Sekurang2nya arwah tahu,akn ada seseorang yg akn sntiasa doakan dia... Cucu kesayangan dia.. Al-fatihah dear... Stay strong..

    ReplyDelete
  2. Sejujurnya sgt mnyentuh prsaan. Tp apa daya kita utk halang takdir Allah...bertuah apu aken fazi.. Sekurang2nya arwah tahu,akn ada seseorang yg akn sntiasa doakan dia... Cucu kesayangan dia.. Al-fatihah dear... Stay strong..

    ReplyDelete