Friday, March 7, 2014

Aku pelajar master


Assalammualaikum.





waa... lama giler aku x update blog.. bukan bersawang dah reput dah. hahaha. bila korang baca title aku ni automatik degree aku dah habis. alhamdulillah tanggal 9/11/2013 aku dianugerahkan ijazah sarjana muda pendidikan Unirazak bertempat di pwtc. tgk lah if rajin n ada mood aku citer. ni mmg xda mood.aku sambung Master di universiti Malasia sabah.. UMS.. ala.. dekat jer. bersama kawan baik aku Siti Asha Awang Aman aka miss eca. eca kawan lama merangkap rakan seperjuangan masa degree di Unirazak. well so far alhamdulillah ok. dah nak start sem 2 dah besok.. waa x sabarnya jumpa classmate n geng ayam penyet. geng ayam penyet adalah gelaran eca bagi buat kami berempat. aku, eca, kak widya n kak nyra. untuk citer selanjutnya pasal geng ayam penyet ni korang bleh baca sini. tu post eca..i tumpag jer. eca rajin buat blog n design blog lawa2.. kira dia otai lah... ceh...banyak citer suka dan duka sepanjang tahun lepas. tapi yang penting jangan risau dan sedih kerana Allah sentiasa ada bersama kita. jangan pernah berhenti berdoa ya. insha allah aku akan cuba updated selalu.. nak isi masa lapang kan... sebagai permulaan blog ni dah kaler purple oklah kan.. sajer nak ambil feel. tahun baru kan. doakan saya dan kawan2 selamat  menempuh sem baru dengan tabah dan sabar yer..

Assalammualaikum

2 comments:

  1. Wahhh....tahniah. Best nya dah sambung master.

    ReplyDelete
  2. terima kasih siti , ada rezeki sambung master.

    ReplyDelete