Wednesday, April 20, 2011

BENGANG

Salam. mesti ada yg tnya napa aku bengang? xder ar saje bg gempaq.... aku tak tahu ar napa aku arini. cepat betul darah aku naik. macam skang honest taip tgh marah nie.... tapi x tahu marah sebab apa sebenarnya. bila aku tgk paper2 aku yg kena baca utuk exam... darah aku dah start menyirap. sampai aku x tahu nak mula dari mana, nak fokus yg mana walhal tips dah di bagi.... aku rasa nie 1st time aku berperasaan begini masa dekat nak exam. sampai cine tegur aku tutup pintu kuat aku rasa hati aku dah menyinga.... mau jak aku balas balik. nasib baik aku cepat sedar... fazihah, syaitan tue... sajer jer main simbah2 minyak. astaghfirullah al azim. aku menaip untuk buat hati aku lega sikit sementara tunggu waktu isyak.kalau ada perkataan yg wajar untuk aku... yaaaa... aku stressed. i'm stressed right now.......................... Ya allah tenangkan lah hati ku. walau macamana kusut pun, i need to realise.. yg ada  people around me.... aku bukan nya tggl sorg2 di hutan. hahahahahhahahahha. doakan aku dapat "settlekan ari nie". salam

1 comment:

  1. sabar sabar sabar...tidak lama akan berakhir semua ini.... :)

    ReplyDelete