Sunday, January 10, 2010

START SEM...:)

Assalamualaikum.



first of all gua nak cakap selamat menyambut awal muharram n selamat tahun baru.. semoga tahun nie kita akan lebih berusaha untuk cover apa yg x dpt last year!!! disamping meningkatkan iman untuk mengharungi hari2 yang lebih mencabar.



Well gua nak share sumthing nie, gua kan... haih gua2 ,macam gua kelam je.... kelaaaaaaaaaaaaaam.......

aku and cine(best fren aku) tu kitaorg balik kk seminggu lebih awal dari suppose kitaorg mendaftar, kitaorg x tahu d actualllllll date , bantai je..(dah cek kalender, tapi salah tgk) hahahaha

so kitaorg pun just imagine ler, kitaorg tgh bercuti kat mana2 ler, los angeles ke... las vegas ke, los and faun pun bleh... tapi bak kata cine, gi makkah dulu lah..



Kitaorg dah dpt result.... punya lah cuak kitaorg nak view result masing2... siap main kad lagi untuk hilangkan gugup.. bukannye nak beristighfar ke apa.... budak2 nie..

Anyway alhamdulillah, Result Ok.

TAHNIAH Norafizah ! (ni bukan marah yer) hope kita maintain pas nie. Insya Allah



Hari Rabu dah start kelas + byk keja nak buat.... dah mula bz

And nampaknya sekali lagi sy menghabiskan sem baru nie ngan cik norafizah saya...(my miss norafizah... adakah patut aku cakap kat puan nora masa informative speech aritu.. jgn lah puan nora ingat aku Les... saya normal ok!) semoga segalanya berjalan smooooooth je....



Buat kak ngah, kak long doakan kak ngah dapat result Gempaq, insya Allah. N buat adik2 kak fazi kat uniten, ceh dah jadi kak fazi plak.. or x lupa Thernmozhi or mama ji n akak izzati... org doakn kejayaan dan kebahagiaan korg dunia akhirat... ana jgn nakal2....

bak akak2 PPI saya selalu cakap Doa + Usaha+tawakkal adalah kunci bagi setiap kejayaan

harap kita praktikkan dalam kehidupan seharian..

ok ar.. sebelum otak aku makin mereng, baik blah dulu..
jumpa lagi pada warkah akan datang.. Insya Allah.

Bye!
Salam.

No comments:

Post a Comment